ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 11 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت چیست؟
بازدیدکنندگان صفحات وب شما باید مانند رودخانه ها جاری شوند!!!
اکثر صاحبان کسب و کارهای آنلاین پس از تکمیل فرآیند طراحی سایت و بهینه سازی سایت خود و در آغاز فعالیت در وب سایت به عنوان مدیر سایت میبایست درک کنند که زمانی که فردی از صفحات وب سایتشان بازدید به عمل می آورد به عنوان یک بازدید کننده به حساب آمده و میبایست شرایطی را مهیا نماید که در درجه اول این فرد مجددا از وب سایت دیدن نماید و پس از تبدیل شدن به مخاطب خاص ، آن را به مشتری تبدیل نمایید یعنی به عبارتی تبدیل بازدیدکننده به مشتری. اگر بخواهیم نسبت به تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان اقدام کنیم ، تفاوت های زیادی میان بازدید کننده معمولی و تخصصی وجود دارد ، به عنوان مثال اگر شما مقالاتی در رابطه با طراحی سایت ارزان و یا برندینگ در وب سایت خود دارید و بازدیدکنندگان مختلف آنها را مطالعه می نمایند باید بدانید که تفاوت های زیادی است میان افرادی که برای سرگرم شدن اقدام به خواندن این مطالب می نمایند و افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و به دنبال جدیدترین مقالات در زمینه شغلی خود میباشند و برای بروز رسانی اطلاعات خود به وب سایت شما سر میزنند. اگر جمعیت بازدیدکنندگان وب سایت خود را یک جریان در نظر بگیرید ، به عنوان مدیر سایت میبایست این جریان را هدایت کرده و آن را به سمتی حرکت دهید که در نهایت منجر به دستیابی شما به اهدافتان گردد. این حرکت دادن جریان باید به گونه ای باشد که هم کاربر احساس برنده شدن داشته باشد هم شما ، به قول معروف منجر به نتیجه ای برد برد شود . اگر به این فکر کنید که شرایط به گونه ای اداره شود که شما برنده شده و به اهدافتان برسید اما مشتریان شما به نوعی بازنده محسوب شوند ( به عبارتی ساده تر اگر بخواهید خودخواهانه رفتار کرده و حق حقوق مشتریان را در نظر نگیرید ) باید بدانید که در نهایت بازنده واقعی شما خواهید بود زیرا رفته رفته بازدیدکنندگان خود را از دست داده و این مسئله در نهایت منجر به کاهش تعداد مشتریان و میزان فروش شما خواهد شد و آنگاه خواهید دید که رودخانه ای که میتوانستید جریان بازدیدکنندگان خود را به آن تشبیه کنید ، خشک خواهد شد.
سعی کنید اطلاعات آماری دقیقی نسبت به ورودی های خود داشته باشید یعنی بدانید که بازدیدکنندگان شما از چه طریق وارد وب سایت شما میشوند ، آیا از طریق موتور های جستجو سایت شما را پیدا میکنند ؟ آیا از طریق لینک های تبلیغاتی شما در وب سایت های دیگر وارد سایت شما میشوند و ... ، در رابطه با موتورهای جستجو بسیار دقیق باشید و اطلاعات کاملی برای خود جمع آوری کنید به ویژه در رابطه با اینکه بازدیدکنندگانی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما میشوند از طریق چه کلمات کلیدی ای وارد سایتتان میشوند سپس میبایست برنامه ریزی دقیقی برای بهبود نقاط ضعف و قوت خود در این زمینه داشته باشید یعنی به عنوان مثال اگر میخواهید بازدیدکنندگان شما از طریق کلمه کلیدی بازاریابی اینترنتی وارد سایتتان شوند اما در این کلمه ورودی مناسبی ندارید ، برنامه ریزی های ویژه ای داشته باشید تا ورودی سایتتان از طریق این کلمه کلیدی را افزایش دهید. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین هیچگونه اطلاعی در رابطه با بازدیدکنندگان صفحاتشان نداشته و به همین دلیل هرگز اقدامات لازم به جهت دستیابی به اهداف مد نظر خود را نمیتوانند آنطور که باید به سرانجام برسانند به عنوان مثال هنگامی که شما میخواهید از طریق کلمه کلیدی طراحی سایت بازدیدکننده جذب نمائید اما نسبت به میزان ورودی های سایتتان از طریق این کلمه هیچگونه اطلاعاتی ندارید طبیعتا نمیتوانید نسبت به رفع مشکلاتتان اقدام کرده و به هدف خود یعنی بدست آوردن بازدیدکننده از طریق این کلمه اقدام نمائید. جریان ترافیک وب سایتتان یک ابزار مفید برای دستیابی به اهدافتان است اما در صورتی که شما این مسئله را درک کرده و به درستی از این جریان استفاده نمائید . ترافیک وب سایتتان در اصل سرمایه شما به حساب می آید بنابراین هرچقدر سرمایه خود را دقیق تر و با برنامه تر هدایت نمائید قطعا به اهداف خود نزدیکتر خواهید شد. باید بدانید که برای بدست آوردن این سرمایه میبایست تلاش زیادی به خرج دهید پس در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید زیرا از دست رفتن سرمایه هایتان یعنی شکست شما در دنیای اینترنت...

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 12 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

اولویت بندی پروژه های طراحی سایت و توسعه آن
قطعا همانطور که میدانید طراحی ارزان سایت یک پروسه نسبتا زمان بر است و از مراحل مختلفی تشکیل شده که یکی پس از دیگری انجام و در نهایت شما صاحب یک وب سایت خواهید شد اما برای استفاده از ظرفیت ها و در واقع استفاده صحیح از توانایی ها و قابلیت های یک وب سایت ، پس از طراحی و بهینه سازی سایت ( در ابتدای امر بهینه سازی ساختار سایت و آماده نمودن بستر مناسب برای بهینه سازی کامل سایت در زمینه های مختلف من جمله محتوا ) خود نیازمند توسعه حرفه ای وب سایتتان میباشید. قطعا توسعه حرفه ای و صحیح یک وب سایت نیازمند زمان بسیار بیشتری نسبت به طراحی سایت میباشد زیرا طراحی سایت شما قاعدتا یک بار و برای همیشه یا مدتی طولانی انجام میشود اما توسعه یک وب سایت در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته انجام میپذیرد آن هم برای همیشه ، نه مدت زمانی محدود. در واقع توسعه یک وب سایت محدود به مدت زمان خاصی نبوده و نیازمند تلاش های شما به صورت پیوسته و مکرر است زیرا وب سایتی موفق خواهد بود که صاحبان آن به صورت پیوسته به سمت موفقیت در حرکت باشند. یکی از اساسی ترین نکات در زمینه توسعه وب سایت ، اولویت بندی پروژه ها و مسائل مختلف در وب سایت میباشد یعنی اینکه شما به عنوان صاحب وب سایت برنامه های مختلف سایتتان را اولویت بندی کرده و بدانید کدام بخش را ابتدا باید به اجرا در آورده و کدام بخش ها و برنامه ها را پس از آن. در اولین قدم این مهم است که بدانید چه کاری دارای بالاترین اولویت است چه کاری در اولویت دوم قرار داشته و غیره.... ، مشکل اصلی بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین این است که نمیتوانند میان کارها و برنامه های مختلف خود اولویت بندی صحیحی داشته باشند و به عبارتی تصور میکنند تمامی کارها به یک اندازه مهم است در حالی که قطعا میتوان میان کارهای مهم و مختلف ، اولویت بندی صحیحی داشت و سپس اقدام به انجام کارها نمود. اگر شما به عنوان مسئول توسعه دادن وب سایت یک شرکت تجاری در حال فعالیت میباشید ، بسیار مهم است که رابطه نزدیک و بسیار خوبی با مدیر عامل شرکت و اعضای هیئت مدیره شرکت داشته باشید . در نظر داشته باشید که ، اولا مدیران نیازمند این هستند که بدانند شما در حال حاضر چه فعالیتی را دنبال کرده و برنامه های شما در حال حاضر چیست ، دوما شما نیازمند این هستید که بدانید خط مشی شرکت نسبت به توسعه وب سایت چیست و به عبارتی از ایده ها و اهداف و نظرات مدیران شرکت مطلع شوید تا با استفاده از این نظرات و اهداف بتوانید به درستی اولویت بندی مناسبی برای توسعه وب سایت داشته و فعالیت های خود را به سمتی سوق دهید که به اهداف مدیران شرکت نزدیک شوید.
اکنون میتوانید لیست کاملی از تمامی پروژه های مد نظر شرکت فراهم کرده و تمامی این پروژه ها و برنامه ها را با دقت بررسی نمائید . در ابتدا ممکن است تصور کنید این کار شما اتلاف وقت است و هیچ فایده ای برای شرکت نخواهد داشت اما قطعا تعیین یک استراتژی مناسب برای توسعه وب سایت بسیار مهم و با ارزش است زیرا بدون داشتن یک استراتژی مناسب قطعا شما نمیتوانید به اهداف مد نظرتان برسید. اکنون در اولین گام میبایست اقدام به ارزیابی برنامه های مختلف کرده و ببینید مهمترین برنامه ها کدام است ؟ چه میزان زمان لازم است تا این برنامه اجرا شود ؟ آیا اساسا شرایط لازم برای اجرای کامل این برنامه وجود دارد یا خیر ؟ ( به عنوان مثال ممکن است قرار دادن متنی به عنوان متن اصلی شرکت در صفحه اول بیشترین اهمیت را داشته باشد اما این متن آماده نبوده و مشخص نباشد چه زمان این مطلب آماده خواهد شد ) . در دومین گام شما میبایست از در دسترس بودن منابع انسانی و ... کسب اطلاع نمائید ، برای مثال ممکن است شما نیازمند استفاده از یک فایل فلش در یکی از قسمت های سایت باشید و یا قصد استفاده از چند تصویر گرافیکی در بخش های مختلف داشته باشید ، حال اگر توسعه دهنده فلش و یا گرافیست در دسترس نباشند شما باید برای به تعویق افتادن این برنامه اقدام کرده و برنامه بعدی خود را طبق لیست شروع نمائید. انعطاف پذیر باشید و بدانید که اگر یک برنامه در حال حاضر قابل اجرا شدن نیست دنیا به آخر نرسیده و با جدیت به دنبال اجرای سایر برنامه ها باشید ، بسیاری از افراد تصور میکنند اگر به عنوان مثال برنامه شماره یک ، دو ، سه و چهار را به ترتیب اولویت پیش رو داشته باشند و پس از اتمام برنامه شماره یک ، برنامه شماره دو قابل اجرا شدن نبود میبایست دست از فعالیت بکشند و منتظر مهیا شدن شرایط برای اجرای این برنامه شوند اما توصیه ما به شما اجرای برنامه شماره سه میباشد زیرا بدین ترتیب شما هیچگونه زمانی را هدر نداده و از وقت خود به صورت بهینه استفاده نموده اید. اجازه ندهید که برنامه ریزی نامناسب در یک بخش ، سایر بخش ها و اولویت هایتان را دچار آسیب نماید.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 13 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

دامنه سایت و مسائل مربوط به تمدید آن
در دنیای امروز با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که در زمینه های مختلف ارتباطاتی صورت گرفته است تقریبا بسیاری از کاربران دنیای اینترنت نسبت به هاست و دامنه اطلاعاتی هرچند کم ، داشته و تا حدی با مفهوم هاست و دامنه آشنایی دارند اما هنوز هستند برخی کاربران تازه وارد و یا کاربرانی که در زمینه اینترنت اطلاعات کمی داشته و نسبت به مفاهیم هاست و دامنه هیچگونه اطلاعاتی در اختیار ندارند. برای این افراد اولین سوالی که پیش خواهد آمد این است که دامنه به چه چیزی گفته میشود ؟ یا به عبارتی ساده تر اولین سوال در ذهن این افراد عبارت است از : دامنه چیست؟ دامنه به آدرس سایت گفته میشود که از دو بخش تشکیل شده است ، نام دامنه و پسوند . برای مثال آدرس وب سایت ما را در نظر بگیرید ، efanet نام دامنه ما و پسوند آن ir میباشد.
اما باز سوال اینجاست که دامنه مناسب چه ویژگی هایی داراست ؟ قطعا یکی از اساسی ترین و مهمترین ویژگی های یک دامنه خوب ، تناسب آن با نوع فعالیت شرکت و همچنین اهداف شرکت شما میباشد . یکی دیگر از برجسته ترین خصوصیت های یک دامنه مناسب کوتاه و کلیدی بودن آن است بدین مفهوم که نام انتخابی شما اولا کوتاه باشد دوما در زمینه کاری شما کلمه ای کلیدی باشد.
برخی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین هزینه های هنگفتی برای طراحی سایت حرفه ای و همچنین بهینه سازی سایت محتوا پرداخت میکنند و پس از 11 الی 12 ماه تلاش فراوان در نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل نیز رتبه های خوبی برای خود دست و پا میکنند اما پس از یک سال ، فراموش میکنند که دامنه خود را تمدید نمایند در نتیجه سایت آن ها از کار افتاده و این افراد در اولین لحظه ای که با این مسئله مواجه میشوند تصور میکنند سایت آنها هک شده است در حالی که این مسئله مربوط به عدم تمدید قرارداد دامنه میباشد. اکثر صاحبان کسب و کارهای آنلاین در ابتدا دامنه خود را برای مدت یک سال خریداری میکنند در نتیجه پس از گذشت این مدت میبایست نسبت به تمدید دامنه اقدام نموده و هزینه سالیانه آن را بپردازند در حالی که موارد بسیار زیادی مشاهده شده است که این تمدید سالیانه صورت نپذیرفته و در نتیجه ابتدا سایت غیر فعال شده و پس از مدتی این دامنه توسط شخصی دیگر به ثبت رسیده و مالکیت آن از دست مالک اولیه خارج شده است. بسیاری از مراکز معتبر فروش دامنه هم اکنون به صورت جدی فعالیت کرده و شما میتوانید نسبت به خرید دامنه از این شرکت ها اقدام نمائید ، اکثر این شرکت ها مدتی قبل از اتمام قرارداد سالیانه شما با ارسال ایمیل شما را از فرارسیدن زمان تمدید دامنه مطلع نموده و وظیفه خود را به درستی انجام میدهند اما بسیار زیاد هستند صاحبان کسب و کارهای آنلاینی که نسبت به این اطلاع رسانی بی تفاوت بوده و سرانجام وب سایت آنها غیرفعال میشود. بسیاری از افراد تصور میکنند هزینه ای که برای خرید هاست و یا دامنه صرف میکنند همانند هزینه ای است که برای طراحی سایت و یا بهینه سازی سایت صرف شده در حالی که هزینه طراحی ارزان سایت و بهینه سازی سایت فقط یک بار انجام میگردد اما هزینه هاست و دامنه به صورت سالیانه تمدید میگردد به همین دلیل صاحب وب سایت میبایست نسبت به تمدید هاست و دامنه خویش اقدام نماید. توصیه ما به شما عزیزان این است که در هنگام خرید هاست و دامنه از شرکت های معتبر استفاده نموده و همچنین اطلاعات ارتباطی دقیقی را به شرکت مد نظر خود ارائه دهید تا قبل از به اتمام رسیدن مدت زمان در اختیار داشتن هاست و دامنه تان شما را از این مسئله با خبر نمایند.
مسئله مهمی که در زمینه حفظ و نگه داری دامنه سایتتان مطرح است این است که وب سایت شما پس از مدتی فعالیت قطعا شناخته شده خواهد شد و کاربرانی آدرس سایت شما را ذخیره کرده و به بازدیدکنندگان دائم شما تبدیل میشوند اما پس از اینکه دامنه شما غیرفعال شده و یا شخص دیگری آن را خریداری نماید تمامی این کاربران تصور میکنند شرکت شما دیگر به فعالیت خود ادامه نداده و در نتیجه بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد که این امر باعث ضربه خوردن به نام تجاری شما نیز میشود. حفظ نام دامنه کاری بسیار آسان است ، شما فقط نیاز به پرداخت هزینه تمدید آن به صورت سالیانه دارید. تمدید دامنه سایتتان باعث میشود شما از بروز بسیاری مشکلات بعدی جلوگیری کرده و خود را دچار دردسر نکنید!

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 14 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

روش هایی برای کسب و حفظ اعتبار برای نام تجاری
تمرکز بر روی نتایج جستجو در موتورهای جستجوی مختلف به ویژه گوگل یکی از بهترین روش های حفظ اعتبار نام تجاری شما میباشد ( برندینگ ) زیرا از این طریق هنگامی که افراد مختلف برای مدتی طولانی شما را در بهترین رده های نتایج موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل میبینند متوجه میشوند که با شرکت معتبری رو به رو هستند زیرا همه میدانند که قرار گرفتن در رده های بالای نتایج گوگل آن هم برای مدت طولانی به سادگی امکان پذیر نبوده و قطعا شرکت های معتبر هستند که میتوانند به رده های بالا دست یافته و آن را حفظ نمایند . قطعا حفظ رده های بالای نتایج رابطه مستقیمی با حفظ اعتبار نام تجاری شما دارد به همین دلیل برای حفظ رده های سایت خود قوانین و تکنیک های سئو را به خوبی انجام دهید تا هم در رده های بالای نتایج قرار داشته باشید هم در حفظ اعتبار نام تجاری خود موفقیت بدست آورید.
سعی کنید از طریق روش های تخصصی میزان ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و آماری حقیقی از تعداد بازدیدهای سایتتان در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید . هنگامی که بازدید کننده با آمار خوب بازدید از یک سایت رو به رو میشود قطعا به این مسئله فکر میکند که حتما در این سایت چیزهایی وجود دارد که باعث چنین آمار بازدیدی است ، همین مسئله اولا برای شما اعتبار بسیاری به همراه خواهد داشت ، دوما در حفظ اعتبار شما نیز بسیار کارآمد خواهد بود زیرا مراکز معتبر هستند که میتوانند روزانه بازدیدکنندگان بسیاری را به وب سایت خود کشانده و همجنین بازدیدکنندگان جدیدی را جذب نمایند. در کنار این مسئله سعی کنید حتما از مقالات و مطالب تخصصی نیز بهره مند شوید زیرا مطالب تخصصی که خودتان نویسنده آن باشید باعث میشود کاربران و بازدیدکنندگان با میزان تخصص شما آشناه شده و سایت شما را سایتی تخصصی قلمداد نمایند . این مسئله نیز در بدست آوردن و حفظ اعتبار نام تجاری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
سعی کنید انواع راه های ارتباطی را میان خود و کاربران سایت برقرار نمائید . از آدرس ایمیل گرفته تا فرم ارتباط با ما و شماره تماس و آیدی یاهوو و... ، در این صورت بازدیدکننده بسیار راضی خواهد شد زیرا میداند میتواند از طرق مختلف با صاحبان وب سایت در ارتباط بوده و همین مسئله نیز باعث افزایش اعتبار و حفظ آن میشود زیرا تنها شرکت های معتبر هستند که به این صورت از طرق مختلف با کاربران در ارتباط بوده و همواره راه های ارتباطی مناسب را برای کاربرانشان فراهم می نمایند. قطعا این مسئله باعث میشود کاربران اعتماد بسیار زیادی به صاحبان وب سایت پیدا کنند زیرا کاربر وقتی میبیند که انواع و اقسام روش ها برای دسترسی به مسئولین سایت موجود است متوجه میشود که با سایتی مربوط به شرکتی معتبر مواجه است که همین مسئله اعتماد کاربر را افزایش داده و باعث میشود میزان فروش وب سایت شما نیز افزایش یابد.
سعی کنید تمام خطاهای موجود در سایتتان را رفع نمائید . اگر در سایت شما تصویری به خوبی بارگذاری نشود ، لینک دانلودی به خوبی کار نکند ، صفحه ای با خطا مواجه شود و .... به نام تجاری شما آسیب خواهد زد زیرا هرچه کاربران بیشتر با این خطاها مواجه شوند نسبت به سایت شما بدبین تر میشوند. سعی کنید هرگونه خطایی در وب سایتتان موجود است برطرف نموده و همجنین برای جلوگیری از این خطاها برنامه ریزی مناسب داشته باشید. سایتی که به طور صد در صد صحیح و بدون هیچ نقصی فعالیت میکند در جلب اعتماد کاربر و ایجاد ذهنیت مثبت درکاربر بسیار موفق عمل مینماید. فعالیت در جوامع مجازی یکی دیگر از راه های مناسب برای کسب شهرت برای نام تجاری و همچنین حفظ آن است. در جوامع مجازی قدرتمندی مانند گوگل پلاس ، فیس بوک ، توییتر و... میتوانید با میلیون ها کاربر در ارتباط بوده و آن ها را با برند خود آشنا سازید. برنامه ریزی قدرتمند برای فعالیت در رسانه های اجتماعی بسیار مفید و مهم است زیرا هرچه بتوانید افراد بیشتری را با برند خود آشنا نمائید اولا میزان بازدید سایتتان بالا میرود ، دوما میزان اعتبار شما بالا خواهد رفت و در نهایت سومین نفع آن برای شما افزایش میزان فروش شما خواهد بود.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 15 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

غفلت از توییتر به دلیل استفاده از گوگل پلاس و فیس بوک
امروزه رسانه های اجتماعی از دو جهت اهمیت فراوانی دارند ، از یک جهت به دلیل اینکه میتوانند کسب و کار شما را معرفی نموده و برند شما را بر سر زبان ها بیاندازند و از طرفی میتوانند سئو سایت شما را افزایش دهند. همین دو دلیل باعث شده تا بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین نسبت به استفاده از رسانه های اجتماعی مصمم شده و از مزایای آن بهره مند شوند. اغلب صاحبان کسب و کارهای آنلاین تنها به استفاده از گوگل پلاس برای افزایش سئو و فیس بوک برای معروف کردن نام تجاری خود اکتفا میکنند و از سایر رسانه های اجتماعی غافل میشوند . درست است که گوگل پلاس بیشترین تاثیر را نسبت به سایر رسانه های اجتماعی در سئو سایت شما خواهد داشت و همچنین فیس بوک بهترین رسانه اجتماعی برای معروف کردن برند شما است اما غافل شدن از سایر رسانه های اجتماعی باعث میشود تا از برخی ظرفیت ها برای افزایش سئو و افزایش فروش غافل شوید که این مسئله قطعا به ضرر شما تمام خواهد شد.
اگر میخواهید به موفقیت برسید ، میزان درآمد زایی خود را ارتقا دهید و به اهداف بلند مرتبه خود دست پیدا کنید باید از تمامی ظرفیت های قابل استفاده ، استفاده لازم را ببرید . اگر در حال حاضر در مبحث رسانه های اجتماعی به گوگل پلاس و فیس بوک اکتفا کرده اید ، از سایر ظرفیت ها استفاده ای نمیکنید و در شرایطی که رقبای شما نسبت به استفاده از تمام ظرفیت های موجود بهتر از شما عمل نمایند قطعا از شما پیشی گرفته و یک قدم جلو خواهند زد . دنیای تجارت الکترونیک همواره دنیایی پر از رقابت است آن هم رقابتی بسیار سخت و نفس گیر به همین دلیل برای برتری نسبت به رقبا نباید حتی یک قدم اشتباه برداشت و یا از برداشتن قدمی مثبت چشم پوشی کرد . عدم استفاده از ظرفیت هایی که میتوانید از طریق آن به حداکثر بهره برداری از این مبحث ( در این مقاله منظور از ظرفیت ها ، قدرت رسانه های اجتماعی در افزایش سئو و افزایش فروش است ) دست پیدا نموده و خود را از رقبا جلوتر ببینید.
آیا تا به حال به استفاده از توییتر فکر کرده اید ؟ آیا فکر کرده اید توییتر نیز برای خود کاربران زیادی دارد ؟ آیا میدانید که توییتر یکی از مناسب ترین رسانه های اجتماعی برای بازاریابی به شمار میرود زیرا بسیاری از کاربران آن به همین دلیل در آن حضور داشته و یا به دنبال خرید هستند یا تبلیغات تجاری ؟ به هرحال واقعیت این است که استفاده از رسانه اجتماعی فیس بوک بیشتر به دلیل بازاریابی و برند سازی میباشد ( البته تاثیر مثبتی نیز بر روی سئو سایت شما خواهد داشت ) اما فعالیت در توییتر نیز مزایای خاص خود را دارد . از مهمترین مزایای استفاده از توییتر میتوان به تجاری تر بودن آن اشاره نمود ، مزیتی که باعث میشود کاربران زیادی از توییتر برای یافتن کالا و خدمات مد نظر خود استفاده نمایند و یا برای افزایش فروش خود نسبت به تبلیغات از طریق آن اقداماتی انجام دهند. مزیت دیگر توییتر این است که افراد متخصص بیشتری در آن فعالیت مینماید ( فیس بوک بیشتر برای دوستی های اجتماعی و این نوع مسائل طراحی شده است در حالی که توییتر تجاری تر میباشد و زیاد برای دوستی های اجتماعی مکان مناسبی به شمار نمی آید ) و شما میتوانید با استفاده از نظرات آن ها پیشرفت های بسیار خوبی داشته باشید . از طرفی شما میتوانید در توییتر نیز اندکی به سئو سایت خود کمک کرده و از طرفی برند سازی خود را نیز بهبود ببخشید زیرا قطعا کاربرانی یافت میشوند که علاقه ای به گوگل پلاس و فیس بوک نداشته اما از توییتر استفاده میکنند به همین دلیل شما میتوانید علاوه بر استفاده از گوگل پلاس و فیس بوک ، استفاده از توییتر را نیز در دستور کار خود قرار دهید.
توییتر نیز مانند گوگل پلاس و فیس بوک دارای ظرفیت های عظیمی برای پیشرفت کردن شما میباشد اما بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین از ظرفیت ها و مزایای آن غافل میباشند . همانطور که گفتیم برای رسیدن به موفقیت باید از تمامی ظرفیت ها استفاده نمایید اما متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین نسبت به استفاده کردن از توییتر غفلت میورزند در حالی که توییتر میتواند برگ برنده شما باشد زیرا بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین تنها به گوگل پلاس و فیس بوک بسنده میکنند اما اگر شما بتوانید از طریق توییتر نیز جذب مشتری و همچنین افزایش سئو داشته باشید ، توییتر میتواند برگ برنده شما باشد و شما را نسبت به رقبایتان جلو بیاندازد. برای استفاده از توییتر حتی یک لحظه درنگ نکنید زیرا توییتر با ظرفیت های عظیمی که دارد بدون اینکه نیاز باشد هزینه ای پرداخت نمایید به پیشرفت شما کمک میکند . سعی کنید اگر میخواهید از قدرت رسانه های اجتماعی در زمینه افزایش سئو و افزایش فروش استفاده نمائید از تمامی ارکان آن استفاده نموده و از ظرفیت های موجود بهره برداری نمائید. همچنین با استفاده از توییتر میتوانید به بازاریابی اینترنتی خود کمک فراوانی نمائید ، البته این امر مستلزم داشتن طراحی سایت قدرتمند میباشد.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 16 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

محیط های چند رسانه ای و کاربرد آن در طراحی سایت
امروزه اکثر صاحبان وب سایت ها به دنبال راه هایی برای ایجاد سرگرمی های مفید در وب سایت خود میباشند زیرا تحقیقات نشان میدهد که سایت هایی با سرگرمی های مفید جذب مشتری بهتری نسبت به سایت های ساده دارند زیرا اکثر کاربران نسبت به سرگرمی های مفید در یک سایت علاقه نشان میدهند . همین افزایش جذب بازدیدکننده و میزان تاثیر آن در برندینگ اینترنتی باعث شده است تا بسیاری از افراد به دنبال ایجاد سرگرمی های مختلفی باشند اما قطعا ایجاد چنین امکاناتی به سادگی میسر نخواهد بود ، در نظر داشته باشید که امکاناتی که میخواهید به سایت خود اضافه نمایید اگر باعث از کار افتادن سایر بخش های سایت شما شوند ، اگر باعث سنگین شدن سایت شما و در اصل باعث کاهش سرعت لود سایت شما شوند و مسائل و مشکلاتی از این قبیل ، نه تنها برای شما سودی نخواهد داشت بلکه به ضرر شما نیز خواهد بود . توصیه ما به شما استفاده از محیط های چند رسانه ای است زیرا یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های ایجاد بخش های سرگرم کننده در وب سایت شما استفاده از محیط های چند رسانه ای است به همین دلیل سعی میکنیم در این مقاله نکاتی را در رابطه با استفاده از محیط های چند رسانه ای به شما آموزش دهیم.
برای اینکه از هر چیزی بهترین استفاده را ببرید باید نسبت به نقاط ضعف و قوت آن آگاهی بدست آورید . قطعا هرچقدر نسبت به این مسائل آگاهی داشته باشید میتوانید استفاده مفیدتری از هر چیزی داشته باشید ، برای استفاده مفید و حرفه ای از محیط های چند رسانه ای نیز باید به برخی مسائل توجه ویژه داشته باشید زیرا اگر در نحوه استفاده خود از محیط های چند رسانه ای اشتباه نمایید قطعا با مشکلاتی مواجه خواهید شد که صدمات جبران ناپذیری به شما خواهد زد.
اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ کدام از امکانات شما ( از قبیل موسیقی ، فایل ویدئویی و ... ) بدون اجازه گرفتن از کاربر پخش نشود . هیچ کاربری دوست ندارد بدون اجازه خودش در سایتی موسیقی پخش شود و یا فایل ویدئویی و... نمایش پیدا کند . ممکن است کاربری در ساعات پایانی شب به سایت شما وارد شود ، آیا اگر موسیقی شما بدون اجازه پخش شود برای این کاربر دردسر ایجاد نمیشود ؟ همواره شرایط کاربران خود را در نظر داشته باشید و خودخواهانه تصمیم گیری نکنید زیرا برخی صاحبان وب سایت ها فقط به منافع خود فکر میکنند اما در عمل از کاری که انجام داده اند هیچ منفعتی نصیبشان نمیشود بلکه مضراتی هم عایدشان خواهد شد.
نکته دومی که باید به آن اهمیت خاصی بدهید این است که بخش های مختلفی که از طریق محیط های چند رسانه ای به سایت خود اضافه کرده اید در انحصار یک ویندوز خاص نباشد و در تمامی سیستم عامل ها قابل پخش باشد. شما نمیتوانید سایت خود را مخصوص یک سیستم عامل طراحی کنید زیرا هرکاربری از سیستم عامل مورد علاقه خود استفاده میکند و همین مسئله باعث میشود شما هرگز نتوانید سایت خود را در انحصار یک سیستم عامل قرار بدهید . اگر تصور میکنید فلان سیستم عامل منسوخ شده است پس اهمیتی ندارد که سایت شما در این سیستم عامل کامل لود شود و بخش های مختلف آن بدرستی اجرا شود کاملا اشتباه میکنید زیرا منسوخ شده ترین سیستم عامل ها نیز هنوز کاربرانی در اختیار داشته و هنوز هستند افرادی که از آن ها استفاده می نمایند به همین دلیل سعی کنید سایت خود را برای استفاده در تمامی سیستم های عامل طراحی کنید. این مسئله در خصوص مرورگرها نیز کاملا صدق میکند زیرا مرورگرها نیز مانند سیستم عامل ها میباشند و کاربران مختلف از مرورگرهای مختلف بهره مند میشوند به همین دلیل است که علاوه بر سیستم عامل های مختلف سایت شما میبایست در مرورگرهای مختلف نیز به درستی اجرا شده و کاربران بتوانند به راحتی با مرورگر دلخواه خود از سایت شما بازدید نمایند . اگر کاربری نتواند از طریق مرورگر دلخواه خود سایت شما را بازدید نماید مجبور به استفاده از مرورگرهای دیگر خواهد شد که در خیلی از موارد کاربر به دلیل در دسترس نبودن مرورگر دیگر و یا مسائل دیگر قید بازدید از سایت شما را خواهد زد.
اگر در هنگام طراحی سایت خود استفاده صحیح از محیط های چند رسانه ای نکات بالا را در نظر بگیرید و بخش های مختلف شما پس از اجازه گرفتن از کاربر پخش شده و در تمامی سیستم عامل ها و مرورگرهای مختلف عملکردی یکسان داشته باشد قطعا نتایج مثبتی در پی خواهد داشت. استفاده از محیط های چند رسانه ای در صورتی که عاقلانه و با تفکری حرفه ای باشد نتایج بسیار خوبی در پی خواهد داشت اما اگر بدون در نظر گرفتن شرایط کاربران نسبت به استفاده از محیط های چند رسانه ای اقدام نمائید نباید توقع داشته باشید که به نتایج مثبتی دست پیدا کنید.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :