ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.
تعداد بازديد 74
نويسنده پيام
mamadm2 آفلاين
ارسال‌ها : 26
عضويت: 21 /7 /1393
هدف از ایجاد این تاپیک ،انتشار مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی ، اعتماد سازی ، مشتری مداری و ... به صورت خلاصه و مفید میباشد .

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 1 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

آموزش نکاتی اساسی در مورد بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش
امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا نسبت به فعالیت های آنلاین و راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت خوشبین بوده و به سمت تجارت الکترونیک حرکت میکنند. قطعا بسیاری از این افراد نسبت به روش های درآمد زایی از طریق کسب و کارهای آنلاین ( بازاریابی اینترنتی ) اطلاعات کم یا زیادی دارند اما هستند افرادی که نسبت به روش های درآمد زایی در اینترنت هیچ اطلاعی نداشته و به دنبال کشف اطلاعاتی در رابطه با چگونگی افزایش فروش در اینترنت میباشند. قطعا یکی از اولین مسائل و موضوعاتی که به آن فکر میکنند بازاریابی اینترنتی خواهد بود زیرا اکثر افراد میدانند که برای افزایش فروش نیاز به بازاریابی نیازی دائمی میباشد به همین دلیل افراد سعی میکنند در رابطه با چگونگی بازاریابی اینترنتی اطلاعات مفیدی را بدست آورد. اگر طراحی سایت را مانند ساختن و بنایی کردن یک فروشگاه فیزیکی در نظر بگیرید ، پس از اتمام کار ساخت شما نمی توانید فقط با باز شدن درب امیدوار به فروش باشید و این خود شما هستید که باید زمینه را برای فروش مهیا کنید. در واقع این شما هستید که باید بستری برای فروش کالا یا خدماتتان مهیا نمایید و داشتن یک سایت به تنهایی برای شما منفعتی نخواهد داشت. البته بازاریابی یک وب سایت کاملا متفاوت از بازاریابی یک کسب و کار فیزیکی است بنابراین شما باید بدانید چگونه و در مورد چیزهایی برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید اقدام کنید.
قبل از اینکه شروع به بازاریابی نمائید باید در هنگام طراحی سایت خود از طرح و گرافیکی قدرتمند و در عین حال سبک ( به جهت بالا بودن سرعت بارگذاری صفحات ) و همچنین ایده های خلاقانه به جهت جذب مشتری بهره مند شوید . سعی کنید پس از طراحی هر بخش از سایتتان خود را به جای بازدید کنندگان قرار دهید و ببینید آیا این بخش شما را جذب میکند ؟ آیا این بخش اعتماد شما را برای پرداخت هزینه به صاحبان وب سایت جلب می نماید ؟ ( زیرا در دنیای اینترنت هیچ کاربری قبل از اینکه به طور کامل به یک سایت اعتماد نکند حاضر به پرداخت هزینه نمیشود ) توجه داشته باشید که کاربر پسندی یک رکن اساسی در افزایش فروش شما است به همین دلیل نسبت به طراحی سایت کاربرپسند اهتمام ورزیده و حتی کوچیکترین بخش های سایت را نیز برای رفاه و آسایش کاربران در نظر بگیرید زیرا هرچه کاربران در سایت شما احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشند راحت تر به شما اعتماد کرده و قطعا میزان فروش شما نیز به همان اندازه بالاتر خواهد رفت . باید بدانید که هرچقدر هم در بازاریابی آنلاین خوب عمل نمایید اما سایت شما کیفیت لازم را جهت جذب بازدیدکننده نداشته باشد ، تلاش شما هیچ فایده ای نخواهد داشت.
بسیاری از افراد تصور میکنند برای شروع به بازاریابی و تبلیغات باید هزینه های گزافی را بپردازند در حالی که راه های زیادی وجود دارد که بدون صرف هزینه میتواند به توسعه کسب و کار شما کمک فراوانی نماید. راه اندازی صفحه فیس بوک، توییتر، گوگل +، و دیگر شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات و معروف کردن برند شما است آن هم بدون اینکه یک ریال هزینه لازم داشته باشد. از این طریق شما میتوانید علاوه بر معرفی کالا و خدمات خود به مردم سراسر دنیا با بازدیدکنندگان و متخصصان نیز در ارتباط بوده و از نظرات آن ها بهره مند شوید.
SEO
(بهینه سازی موتور جستجو) نیز برای افزایش رتبه بندی شما در نتایج جستجو پراهمیت و بسیار تاثیر گذار است . هرچه وب سایت شما دارای رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل باشد میزان فروش شما نیز بیشتر خواهد شد زیرا شانس افرادی که در رتبه اول یک کلمه کلیدی قرار دارند نسبت به فردی که در انتهای صفحه اول و یا صفحات دوم و سوم و.... قرار دارد بیشتر است اما قرار گرفتن در رتبه اول کار آسانی نیست . سئو مجموعه تکنیک ها و کارهایی است که به شما در بهبود رتبه سایتتان در موتورهای جستجو کمک مینماید و باعث میشود با قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو بتوانید به راحتی میزان فروش خود را افزایش دهید.
برای اینکه به موفقیت برسید لازم است تا از تمامی چیزهایی که میتواند به موفقیت شما کمک نماید بهره لازم را برده و ذهن خود را معطوف به یک روش نکنید. تصور نکنید که برای افزایش فروش فقط کافی است بر روی سئو سایت خود کار کنید و یا فقط از طریق تبلیغات اقدام به بازاریابی نمایید ، این کار به شما صدمات جبران ناپذیری خواهد زد زیرا شما با دست خود ، خودتان را به سقوط خواهید رساند. از تمامی عواملی که میتوانند در افزایش فروش شما موثر باشند بهره لازم را ببرید ، همزمان بر روی سئو سایت خود و تبلیغات پولی و رایگان و استفاده از شبکه های اجتماعی و.... بهره مند شوید زیرا برای افزایش فروش به هر ریسمانی که میتواند شما را بالا بکشد باید چنگ بزنید. برخی بازاریابی در اینترنت را با بازاریابی برای کسب و کارهای فیزیکی مشابه میدانند اما این تصور کاملا اشتباه است. شرکت شما باید دید بسیار حرفه ای داشته باشد تا بتوانید قدم هایتان را به سمت موفقیت محکم و استوار بردارید. با تبلیغ و ترویج وب سایتتان ، کسب و کار خود را در جهان آنلاین به مردم معرفی نمایید، با اینکار شما قادر خواهید بود مشتریان زیادی برای خود جذب کرده و حتی مشتریانی در دور افتاده ترین شهرها و روستاها برای خود بیابید.
همانطور که می بینید بسیاری از راه ها برای بهبود شانس کسب و کار و موفقیت یک وب سایت وجود دارد. شما باید گزینه های خود را برای موفقیت انتخاب کنید آن هم طبق برنامه و به طور اصولی. هنگامی که گزینه های خود را انتخاب کردید ، شروع به قدم برداشتن به سمت موفقیت کنید.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 2 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

حفظ بازدیدکننده سخت تر از جذب آن است
آیا تا به حال شنیده اید که تکرار قهرمانی از خود قهرمانی سخت تر است ؟ حفظ بازدیدکننده و تبدیل آن به بازدیدکننده دائم نیز همانند تکرار قهرمانی است زیرا این مسئله از جذب بازدیدکننده سخت تر است. تصور کنید بازدیدکنندگان جدیدی را وارد سایت خود کرده اید ، آیا تا همینجا کافی است و به هدفتان رسیده اید ؟ بسیاری از افراد برنامه ریزی های زیاد و هدف گذاری های خوبی نیز برای جذب بازدیدکننده انجام میدهند ولی برنامه ها و اهدافشان فقط برای جذب بازدیدکننده است و به بعد از آن کاری ندارند . تصور کنید موفق شده اید بازدیدکنندگان جدید را وارد سایتتان کنید ، آیا این مسئله شما را به هدفتان رسانده است ؟ آیا این مسئله باعث میشود بازدیدکننده تازه وارد تبدیل به بازدیدکننده دائمی بشود ؟ متاسفانه بسیاری از افراد تصور میکنند برنامه ریزی هایشان باید به گونه ای باشد که افراد جدیدی وارد سایتشان شود و در صورت تحقق این امر تصور میکنند موفق شده اند و به هدفشان رسیده اند در صورتی که برنامه ریزی برای حفظ بازدیدکننده تازه وارد و تبدیل آن به مخاطب دائم بسیار حساس تر و با اهمیت تر است و در اصل این مسئله است که باعث میشود صاحبان سایت به هدف برسند ولی بسیاری از صاحبان وب سایت ها به اشتباه تصور میکنند که بازدیدکننده کافی است به سایتشان وارد شود تا به هدفشان برسند اما این هدفی که تصور میکنند هدفی کاملا اشتباه است. مثال ساده برای این موضوع این است که تصور کنید یک فروشگاه دارید ، آیا همینکه فردی وارد فروشگاه شود شما به هدفتان رسیده اید ؟ یا باید کاری کنید تا از شما خرید نماید و در صورتی که از شما خرید نماید به هدف خود رسیده اید ؟
تصور میکنم متوجه شده اید که برنامه ریزی و هدف گذاری برای جذب بازدیدکننده بسیار موضوع مهمی است اما به هیچ عنوان کافی نیست بلکه برنامه ریزی و هدف گذاری در این زمینه دو بخش کاملا مجزا است ، اول برنامه ریزی برای کشاندن بازدیدکننده به سایت خود ، دوم برنامه ریزی برای حفظ بازدید کننده و تبدیل آن به مخاطب دائم . قطعا در این فکر هستید که چگونه میتوان بازدیدکننده را حفظ کرده و آن را به مخاطب دائم تبدیل کرد ؟ قطعا برنامه ریزی مناسب و هدف گذاری های دقیق و حرفه ای میتواند به شما در حفظ و نگهداری بازدیدکنندگان کمک فراوانی نماید ، جذب بازدید کننده جدید بسیار مهم و حیاتی است اما قطعا حفظ آن است که شما را به اهداف مد نظر میرساند . در ادامه این مقاله سعی میکنم برخی استراتژی ها برای تبدیل بازدید کننده جدید به بازدیدکننده دائم را مختصرا توضیح دهم تا بتوانید ایده های مناسبی برای خود یافته و با کمک گرفتن از این مقاله نسبت به تبدیل مخاطبین جدید به مخاطبین خاص به موفقیت برسید.
ایجاد ناوبری موثر در سایت
یکی از مواردی که میتواند شما را در حفظ بازدید کننده موفق نماید وجود ناوبری موثر در سایت است . قطعا هنگانی که بازدید کننده جدید وارد یک سایت میشود سعی میکند به صورت کلی سایت را ارزیابی نماید و با بخش های مختلف سایت آشنایی پیدا کند تا اطلاعات کلی نسبت به سایت بدست آورد. اگر بازدید کننده نتواند در سایت شما به راحتی حرکت کند ، صفحات سایتتان را زیر و رو کند و به هر بخشی که میخواهد به سادگی دسترسی پیدا کند شما نمیتوانید او را متقاعد کنید تا بازهم به سایت شما سر بزند . ناوبری موثر در سایتتان به کاربر اجازه میدهد تا به راحتی در میان صفحات سایتتان حرکت کند و به هر بخشی که میخواهد دسترسی پیدا نماید به همین دلیل کاربر نسبت به مدیریت سایت ذهنیت مثبتی پیدا میکند زیرا در میابد که مدیران سایت برای رفاه کاربران و بازدیدکنندگان خود تلاش میکنند و به آسایش و راحتی بازدیدکنندگان احترام گذاشته و در جهت تحقق آن قدم برمیدارند. قطعا وجود ناوبری موثر در سایت یکی از عوامل تاثیرگذار در حفظ مخاطبین است.
پرهیز از تبلیغات زیاد و یا تبلیغات دروغین
بسیاری از کاربران دوست ندارند وارد سایت های تبلیغاتی شوند ، اما در برخی وب سایت ها به قدری بخش های مختلف تبلیغاتی وجود دارد که سایر بخش ها و موضوعات سایت را نیز تحت شعاع خود قرار میدهد و کاربر برای دسترسی به بخش های مد نظر خود باید در میان انبوه بخش های تبلیغاتی به جستجو بپردازد ! گاهی نیز کاربرانی که علاقه مند هستند تبلیغی را مطالعه کنند تا در صورت نیاز اقدام به خرید آن نمایند متوجه میشوند که در این تبلیغ بزرگنمایی شده و توضیحات آن با حقیقت فاصله دارد ، همین مسئله باعث میشود اعتماد کاربر به سایت از بین برود به همین دلیل بعید است چنین کاربری تبدیل به مخاطب دائمی سایت شود زیرا پرده اعتماد کاربر به سایت پاره شده و کاربر ذهنیتی منفی نسبت به مدیران سایت پیدا خواهد کرد.
اطلاعات بروز
یکی از اساسی ترین و حرفه ای ترین روش ها برای حفظ مخاطب استفاده از اطلاعات بروز است . تقریبا میتوان گفت بهترین روش تبدیل بازدیدکننده جدید به مخاطب دائم استفاده از اطلاعات بروز دنیا میباشد زیرا اکثر کاربران علاقه شدیدی به اطلاعات روز دنیا داشته و هیچ چیز بیش از اطلاعات جدید و تخصصی و البته حقیقی ( برخی برای حفظ بازدید کنندگان اقدام به انتشار مطالبی قدیمی در قالبی جدید میکنند و یا مطالبی را به دروغ نوشته و کاربران را گول میزنند که این رفتارها باعث میشود کاربران به محض اطلاع از موضوع دیگر هرگز به این سایت مراجعه نکنند ) بازدیدکننده را مجاب به بازگشت دوباره به یک سایت نمیکند.
تعمیر و نگهداری بخش های مختلف سایت و لینک ها
همواره در سایت خود به دنبال برطرف کردن مشکلات باشید . به محض بروز مشکل در کوچکترین بخشی از سایتتان به سرعت آن را برطرف نمائید تا کاربران از این مسئله خوشنود شوند . اینکه کاربر بداند در صورت خرابی هر بخش از سایت مدیران سایت به سرعت در جهت برطرف کردن مشکل اقدام میکنند امری بسیار مثمر ثمر در حفظ بازدیدکنندگان است زیرا بازدیدکننده متوجه میشود که صاحبان سایت نسبت به بازدیدکنندگان خود ، خود را مسئول دانسته و در صورت بروز هرگونه مشکل در جهت رفع آن به سرعت اقدامات لازم را انجام میدهند . این نکته در مورد لینک های سایت به خصوص لینک های دانلود سایت بسیار محسوس تر است به همین دلیل سعی کنید همواره لینک های سایتتان صحیح و سالم باشد زیرا اگر کاربری برای مثال بخواهد چیزی را در سایت شما دانلود نماید ولی لینک دانلود آن خراب باشد ، بسیار نا امید شده و ممکن است همین نا امیدی باعث شود کاربر دیگر به سایت شما باز نگردد.
سازگاری سایتتان با تمام مرورگرها
آیا شما میتوانید به طور قاطع و صحیح بگویید که بازدیدکنندگان سایت شما از فلان مرورگر استفاده نمیکنند ؟ آیا سایت خود را با مرورگرهای مختلف مورد آزمایش قرار داده اید تا از عملکرد صحیح و یکسان آن در مرورگرهای مختلف مطمئن شوید ؟ اگر سایتتان با تمامی مرورگرها سازگار نیست قطعا مخاطبینی را از دست خواهید داد زیرا هر مرورگری برای خود کاربرانی دارد که از آن استفاده میکنند به همین دلیل است که سایت شما باید در تمامی مرورگرها به درستی کار کرده و عملکردی یکسان در آن ها داشته باشد . هیچ کس نمیتواند بگوید سایت من فقط با این مرورگر مورد بازدید قرار میگیرد و یا از فلان مرورگر کسی استفاده نمیکند ، سایتتان را برای تمامی مرورگرها طراحی کنید تا حتی یک نفر را به دلیل عدم سازگاری با مرورگر از دست ندهید.
عدم استفاده از صدا
به هیچ عنوان در سایت خود از موسیقی استفاده نکنید و یا اگر مایل به استفاده از موسیقی ( ویدئو و ... ) در سایتتان هستید حتما برای پخش آن از کاربر اجازه بگیرید . تصور کنید یک کارمند در محل کار خود از سایت شما دیدن میکند ، اگر بدون اجازه از او موسیقی شما پخش شود آبروی کاربر در میان همکارانش خواهد رفت ، همین مثال کافی است تا اهمیت این مسئله را درک نمائید.
به یاد داشته باشید که اگر طراحی سایت شما به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان مدت زمان زیادی در سایت شما باقی بماننند ، میزان سئو سایتتان به همان اندازه افزایش خواهد یافت.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 3 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

تاثیر بخش مقالات در جذب بازدیدکنندگان متخصص
امروزه روش های گوناگونی برای جذب بازدید کننده جدید مورد استفاده قرار میگیرد اما واقعیت این است که هر بازدیدکننده ای برای وب سایت شما مفید واقع نخواهد شد. ارزش بازدیدکنندگان متخصص برای سایت شما بسیار بیشتر از بازدیدکنندگان عمومی است اما قطعا جذب بازدیدکنندگان متخصص به سادگی میسر نخواهد بود . سوال اینجاست که منظور از بازدید کننده متخصص چیست ؟ جواب واضح است. بازدیدکننده متخصص برای سایتی که در زمینه طراحی سایت فعالیت میکند افرادی به شمار می آید که در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنند . حال سوال بعدی این است که چگونه بازدید کننده متخصص جذب نمائیم ؟؟؟ جواب باز هم واضح است . بازدیدکنندگان متخصص علاوه بر نوآوری ها و خلاقیت های شما در زمینه کاری شان همواره جذب اطلاعات جدید و بروز دنیا میشوند.
هنگامی که یک بازدیدکننده متخصص وارد بخش مقالات شما میشود ، در نگاه اول در میابد که اطلاعات شما در چه سطحی قرار دارد به همین دلیل اگر بخش مقالات سایت شما حاوی مقالات تخصصی و بروز دنیا باشد بازدیدکننده را به سرعت جذب خواهید کرد به ویژه اینکه این مقالات را خودتان نوشته باشید و منبعی جز وب سایت شما برای این مطلب وجود نداشته باشد. در این صورت بازدیدکنندگان متخصص زیادی را بدست آورده و علاوه بر افزایش ترافیک وب سایتتان با این کار میزان بازدیدکنندگانی که در زمینه کاری شما تخصص دارند را افزایش میدهید که این مسئله علاوه بر افزودن بر شهرت نام تجاری شما باعث میشود میزان اعتبار بخش مقالات شما به خودی خود برایتان بازدیدکنندگان جدیدتر به ارمغان بیاورد زیرا هنگامی که بخش مقالات شما بر سر زبان ها بیفتد بسیاری از متخصصین دیگر نیز مشتاق بازدید از مقالات شما خواهند شد.
از طرفی دیگر اگر شما میخواهید برخی کلمات کلیدی خاص را به نوعی انحصاری کرده و همه این کلمات را با نام تجاری شما بشناسند ، بخش مقالات سایتتان میتواند این امر را محقق سازد. مقالات تخصصی و حرفه ای یکی از بهترین و حرفه ای ترین راه ها برای بهینه سازی کلمات کلیدی مد نظر شما است ، هنگامی که از مقالات معتبر و بروز دنیا استفاده کرده و یا مقالاتی در سطح جهانی منتشر مینمایید باید بدانید که علاوه بر افزایش بازدید کنندگان و به طبع آن افزایش ترافیک سایتتان ، کلمات کلیدی مد نظرتان را نیز بهینه کرده و باعث میشوید کلمات مد نظر را انحصاری کنید آن هم به طوری که متخصصین و مردم عادی شاهد پیوند خوردن این کلمات به نام تجاری شما باشند . احاطه کامل این کلمات بهینه شده باعث میشود رتبه سایت شما در موتور های جستجو ( در این کلمات ) به راحتی افزایش پیدا کرده و جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص دهید.
اکثر صاحبان وب سایت ها تمام تمرکز خود را بر روی افزایش فروش گذاشته و از بانک اطلاعاتی قدرتمند غافل هستند آن هم در شرایطی که وجود یک بانک اطلاعاتی قدرتمند در سایت نیز باعث افزایش فروش خواهد شد زیرا وجود بانک اطلاعاتی قوی در وب سایت باعث جلب اعتماد کاربران شده و رابط بسیار خوبی میان کاربر و صاحبان وب سایت خواهد بود. قطعا وقتی بازدیدکننده با بانک اطلاعاتی قدرتمندی مواجه میشود به صاحبان این وب سایت اعتماد بیشتری خواهد داشت زیرا ذهنیتی که بدست می آورد حاکی از برخورد با سایتی است که از اعتباری در سطح عالی برخودار است. امروزه بازدیدکنندگان میان سایت هایی که از بانک اطلاعاتی قدرتمند و حرفه ای برخودار هستند با سایت هایی که فاقد مرجعی برای مقالات میباشند تفاوت قائل شده و مطمئن باشید وجود یک بانک اطلاعاتی قدرتمند به شما کمک خواهد کرد تا اولا بازدیدکنندگان متخصص و عمومی زیادی را جذب نمائید ، دوما به شما در جلب اعتماد مشتری کمک فراوانی خواهد کرد و در نهایت باعث افزایش فروش شما خواهد شد.
به عنوان مثال اگر سایتی دارید که در زمینه آموزش بازاریابی اینترنتی یا طراحی سایت فعالیت میکنید ، با قرار دادن آموزش های مناسب و مرتبط میتوانید اقدام به جذب بازدید کننده نمائید.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 4 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

حفظ بازدیدکننده سخت تر از جذب آن است
آیا تا به حال شنیده اید که تکرار قهرمانی از خود قهرمانی سخت تر است ؟ حفظ بازدیدکننده و تبدیل آن به بازدیدکننده دائم نیز همانند تکرار قهرمانی است زیرا این مسئله از جذب بازدیدکننده سخت تر است. تصور کنید بازدیدکنندگان جدیدی را وارد سایت خود کرده اید ، آیا تا همینجا کافی است و به هدفتان رسیده اید ؟ بسیاری از افراد برنامه ریزی های زیاد و هدف گذاری های خوبی نیز برای جذب بازدیدکننده انجام میدهند ولی برنامه ها و اهدافشان فقط برای جذب بازدیدکننده است و به بعد از آن کاری ندارند . تصور کنید موفق شده اید بازدیدکنندگان جدید را وارد سایتتان کنید ، آیا این مسئله شما را به هدفتان رسانده است ؟ آیا این مسئله باعث میشود بازدیدکننده تازه وارد تبدیل به بازدیدکننده دائمی بشود ؟ متاسفانه بسیاری از افراد تصور میکنند برنامه ریزی هایشان باید به گونه ای باشد که افراد جدیدی وارد سایتشان شود و در صورت تحقق این امر تصور میکنند موفق شده اند و به هدفشان رسیده اند در صورتی که برنامه ریزی برای حفظ بازدیدکننده تازه وارد و تبدیل آن به مخاطب دائم بسیار حساس تر و با اهمیت تر است و در اصل این مسئله است که باعث میشود صاحبان سایت به هدف برسند ولی بسیاری از صاحبان وب سایت ها به اشتباه تصور میکنند که بازدیدکننده کافی است به سایتشان وارد شود تا به هدفشان برسند اما این هدفی که تصور میکنند هدفی کاملا اشتباه است. مثال ساده برای این موضوع این است که تصور کنید یک فروشگاه دارید ، آیا همینکه فردی وارد فروشگاه شود شما به هدفتان رسیده اید ؟ یا باید کاری کنید تا از شما خرید نماید و در صورتی که از شما خرید نماید به هدف خود رسیده اید ؟
تصور میکنم متوجه شده اید که برنامه ریزی و هدف گذاری برای جذب بازدیدکننده بسیار موضوع مهمی است اما به هیچ عنوان کافی نیست بلکه برنامه ریزی و هدف گذاری در این زمینه دو بخش کاملا مجزا است ، اول برنامه ریزی برای کشاندن بازدیدکننده به سایت خود ، دوم برنامه ریزی برای حفظ بازدید کننده و تبدیل آن به مخاطب دائم . قطعا در این فکر هستید که چگونه میتوان بازدیدکننده را حفظ کرده و آن را به مخاطب دائم تبدیل کرد ؟ قطعا برنامه ریزی مناسب و هدف گذاری های دقیق و حرفه ای میتواند به شما در حفظ و نگهداری بازدیدکنندگان کمک فراوانی نماید ، جذب بازدید کننده جدید بسیار مهم و حیاتی است اما قطعا حفظ آن است که شما را به اهداف مد نظر میرساند . در ادامه این مقاله سعی میکنم برخی استراتژی ها برای تبدیل بازدید کننده جدید به بازدیدکننده دائم را مختصرا توضیح دهم تا بتوانید ایده های مناسبی برای خود یافته و با کمک گرفتن از این مقاله نسبت به تبدیل مخاطبین جدید به مخاطبین خاص به موفقیت برسید.
ایجاد ناوبری موثر در سایتیکی از مواردی که میتواند شما را در حفظ بازدید کننده موفق نماید وجود ناوبری موثر در سایت است . قطعا هنگانی که بازدید کننده جدید وارد یک سایت میشود سعی میکند به صورت کلی سایت را ارزیابی نماید و با بخش های مختلف سایت آشنایی پیدا کند تا اطلاعات کلی نسبت به سایت بدست آورد. اگر بازدید کننده نتواند در سایت شما به راحتی حرکت کند ، صفحات سایتتان را زیر و رو کند و به هر بخشی که میخواهد به سادگی دسترسی پیدا کند شما نمیتوانید او را متقاعد کنید تا بازهم به سایت شما سر بزند . ناوبری موثر در سایتتان به کاربر اجازه میدهد تا به راحتی در میان صفحات سایتتان حرکت کند و به هر بخشی که میخواهد دسترسی پیدا نماید به همین دلیل کاربر نسبت به مدیریت سایت ذهنیت مثبتی پیدا میکند زیرا در میابد که مدیران سایت برای رفاه کاربران و بازدیدکنندگان خود تلاش میکنند و به آسایش و راحتی بازدیدکنندگان احترام گذاشته و در جهت تحقق آن قدم برمیدارند. قطعا وجود ناوبری موثر در سایت یکی از عوامل تاثیرگذار در حفظ مخاطبین است.
پرهیز از تبلیغات زیاد و یا تبلیغات دروغینبسیاری از کاربران دوست ندارند وارد سایت های تبلیغاتی شوند ، اما در برخی وب سایت ها به قدری بخش های مختلف تبلیغاتی وجود دارد که سایر بخش ها و موضوعات سایت را نیز تحت شعاع خود قرار میدهد و کاربر برای دسترسی به بخش های مد نظر خود باید در میان انبوه بخش های تبلیغاتی به جستجو بپردازد ! گاهی نیز کاربرانی که علاقه مند هستند تبلیغی را مطالعه کنند تا در صورت نیاز اقدام به خرید آن نمایند متوجه میشوند که در این تبلیغ بزرگنمایی شده و توضیحات آن با حقیقت فاصله دارد ، همین مسئله باعث میشود اعتماد کاربر به سایت از بین برود به همین دلیل بعید است چنین کاربری تبدیل به مخاطب دائمی سایت شود زیرا پرده اعتماد کاربر به سایت پاره شده و کاربر ذهنیتی منفی نسبت به مدیران سایت پیدا خواهد کرد.
اطلاعات بروزیکی از اساسی ترین و حرفه ای ترین روش ها برای حفظ مخاطب استفاده از اطلاعات بروز است . تقریبا میتوان گفت بهترین روش تبدیل بازدیدکننده جدید به مخاطب دائم استفاده از اطلاعات بروز دنیا میباشد زیرا اکثر کاربران علاقه شدیدی به اطلاعات روز دنیا داشته و هیچ چیز بیش از اطلاعات جدید و تخصصی و البته حقیقی ( برخی برای حفظ بازدید کنندگان اقدام به انتشار مطالبی قدیمی در قالبی جدید میکنند و یا مطالبی را به دروغ نوشته و کاربران را گول میزنند که این رفتارها باعث میشود کاربران به محض اطلاع از موضوع دیگر هرگز به این سایت مراجعه نکنند ) بازدیدکننده را مجاب به بازگشت دوباره به یک سایت نمیکند.
تعمیر و نگهداری بخش های مختلف سایت و لینک هاهمواره در سایت خود به دنبال برطرف کردن مشکلات باشید . به محض بروز مشکل در کوچکترین بخشی از سایتتان به سرعت آن را برطرف نمائید تا کاربران از این مسئله خوشنود شوند . اینکه کاربر بداند در صورت خرابی هر بخش از سایت مدیران سایت به سرعت در جهت برطرف کردن مشکل اقدام میکنند امری بسیار مثمر ثمر در حفظ بازدیدکنندگان است زیرا بازدیدکننده متوجه میشود که صاحبان سایت نسبت به بازدیدکنندگان خود ، خود را مسئول دانسته و در صورت بروز هرگونه مشکل در جهت رفع آن به سرعت اقدامات لازم را انجام میدهند . این نکته در مورد لینک های سایت به خصوص لینک های دانلود سایت بسیار محسوس تر است به همین دلیل سعی کنید همواره لینک های سایتتان صحیح و سالم باشد زیرا اگر کاربری برای مثال بخواهد چیزی را در سایت شما دانلود نماید ولی لینک دانلود آن خراب باشد ، بسیار نا امید شده و ممکن است همین نا امیدی باعث شود کاربر دیگر به سایت شما باز نگردد.
سازگاری سایتتان با تمام مرورگرهاآیا شما میتوانید به طور قاطع و صحیح بگویید که بازدیدکنندگان سایت شما از فلان مرورگر استفاده نمیکنند ؟ آیا سایت خود را با مرورگرهای مختلف مورد آزمایش قرار داده اید تا از عملکرد صحیح و یکسان آن در مرورگرهای مختلف مطمئن شوید ؟ اگر سایتتان با تمامی مرورگرها سازگار نیست قطعا مخاطبینی را از دست خواهید داد زیرا هر مرورگری برای خود کاربرانی دارد که از آن استفاده میکنند به همین دلیل است که سایت شما باید در تمامی مرورگرها به درستی کار کرده و عملکردی یکسان در آن ها داشته باشد . هیچ کس نمیتواند بگوید سایت من فقط با این مرورگر مورد بازدید قرار میگیرد و یا از فلان مرورگر کسی استفاده نمیکند ، سایتتان را برای تمامی مرورگرها طراحی کنید تا حتی یک نفر را به دلیل عدم سازگاری با مرورگر از دست ندهید.
عدم استفاده از صدابه هیچ عنوان در سایت خود از موسیقی استفاده نکنید و یا اگر مایل به استفاده از موسیقی ( ویدئو و ... ) در سایتتان هستید حتما برای پخش آن از کاربر اجازه بگیرید . تصور کنید یک کارمند در محل کار خود از سایت شما دیدن میکند ، اگر بدون اجازه از او موسیقی شما پخش شود آبروی کاربر در میان همکارانش خواهد رفت ، همین مثال کافی است تا اهمیت این مسئله را درک نمائید.
به یاد داشته باشید که اگر طراحی سایت شما به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان مدت زمان زیادی در سایت شما باقی بماننند ، میزان سئو سایتتان به همان اندازه افزایش خواهد یافت.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 5 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

فتوشاپ و تاثیر آن در وب سایت
بسیاری از افراد تصور میکنند فتوشاپ فقط در رسانه های چاپی کاربرد داشته و به جز اصلاح تصاویر و همچنین طراحی تصاویر دلخواه به منظور استفاده در رسانه های چاپی ( مانند مجلات و روزنامه ها ) ، کاربرد دیگری ندارد . آیا شما هم همین تصور را دارید و فکر میکنید فتوشاپ جز در رسانه های چاپی هیچ کاربردی ندارد ؟ اگر شما نیز همین تصور را دارید باید به شما بگوییم که تصور شما کاملا اشتباه است زیرا امروزه نقش فتوشاپ در طراحی سایت از نقش آن در رسانه های چاپی بسیار پررنگ تر و حساس تر است. باید بدانید که فتوشاپ یک نرم افزار کاملا توسعه یافته است که برای اصلاح تصاویر و طراحی تصاویر مد نظرتان بهترین کارایی را دارد.
آیا شما نیز مانند من از تصاویر زیبا لذت میبرید ؟ آیا شما نیز مانند خیلی از کاربران اینترنت از سایت هایی که حاوی تصاویر با کیفیت و گرافیکی میباشند خوشتان می آید ؟ آیا شما نیز علاقه مند به سایت هایی هستید که از نظر گرافیکی و تصاویر در سطح بسیار خوبی قرار داشته و توانایی این را دارند که از طریق تصاویر شما را جذب نمایند ؟ آیا شما نیز مانند بسیاری از کاربران اینترنت بیشتر جذب تصاویر میشوید تا متون ساده ؟ تا حد زیادی پاسخ مشخص است اما مسئله اصلی این است که آیا این تصاویر زیبا و جذاب و گرافیکی به سادگی تولید میشوند ؟ آیا این تصاویر به راحتی بر روی سایت قرار میگیرند ؟ آیا طراحی چنین تصاویری بدون احتیاج به هیچ نرم افزاری قابل انجام است؟
اگر به تک تک این سوالات دقت نمائید متوجه دو مسئله اساسی خواهید شد ، اولین مسئله قدرت تصاویر زیبا و جذاب در زمینه جلب توجه کاربران و جذب مخاطبین است ، دومین مسئله قدرت فتوشاپ در فراهم کردن بستری مناسب برای خلق این تصاویر است. قطعا بدون استفاده از فتوشاپ طراحی کردن به این سادگی که در حال حاضر است نخواهد بود ، فتوشاپ با فراهم نمودن بستری مناسب برای طراحی تصاویر مختلف به کاربران این امکان را میدهند که زیباترین طرح ها را به سادگی پیاده سازی کرده و از آن ها لذت ببرند. فتوشاپ واقعیتی غیر قابل انکار است زیرا گرافیک در دنیای اینترنت از مهم ترین مسائل به شمار میرود و گرافیک با فتوشاپ پیوندی ناگسستنی دارد.
کم بودن حجم سایت ها یکی از اصلی ترین موضوعات مورد بررسی در علم سئو است زیرا هرچه سایت کم حجم تر باشد سرعت بارگذاری آن بیشتر بوده و مشتریان بیشتری به خود جذب خواهد کرد. اما آیا استفاده از تصاویر با کیفیت حجم وب سایت شما را افزایش نمیدهد ؟ آیا گرافیک سایتتان باعث کاهش سرعت بارگذاری صفحاتتان نمیشود ؟ چه راه حلی به ذهنتان میرسد تا بتوانید از تصاویری با کیفیت استفاده کنید اما سرعت بارگذاری صفحاتتان کاهش پیدا نکند ؟ آیا میتوانید چنین راه حلی بیابید تا بتوانید هم گرافیک بالایی داشته باشید هم تصاویری منحصر به فرد و جذاب و با کیفیت هم اینکه سایتتان از نظر بارگذاری صفحات سرعت بسیار خوبی داشته باشد و هیچ کاربری به دلیل پایین بودن سرعت اینترنتش مجبور به ترک کردن سایتتان نباشد ؟
من به شما میگویم آری ، چنین راه حلی وحود دارد . راه حل مناسب برای شما تنها یک کلمه میباشد : فتوشاپ ! شما با استفاده از فتوشاپ میتوانید تصاویر خود را بسیار کم حجم کنید بدون آنکه کیفیت تصاویرتان کاهش بیابد ، به این ترتیب شما میتوانید تصاویری با کیفیت ولی کم حجم داشته باشید تا هم از نظر گرافیکی سایتی بسیار جذاب داشته باشید هم از نظر سئو سایتی بسیار سبک و کار آمد . بدون بهره گیری از فتوشاپ تقریبا محال ( یا حداقل بسیار سخت ) است که بتوانید تصاویری با کیفیت ولی کم حجم طراحی کنید ، نرم افزارهایی که فعالیتی مشابه دارند هرگز به قدرت فتوشاپ نخواهند رسید به همین دلیل فتوشاپ به نوعی بدون رقیب بوده و بی نظیر. برای داشتن سایتی گرافیکی و جذاب اما در عین حال دارای سرعت لود مناسب حتما از فتوشاپ استفاده لازم را ببرید زیرا بدون استفاده از این نرم افزار یا باید قید گرافیک را بزنید یا از سرعت لود صفحاتتان چشم پوشی نمائید. با استفاده مناسب از فتوشاپ میتوانید در هنگام طراحی سایت ، محیطی به وجود آورید که تجارت الکترونیک شما در آن محیط به خوبی رونق بگیرد.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 6 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

چگونه اقدام به جذب مشتری نمائیم ؟
یکی از بهترین روش های جذب مشتری تبلیغات میباشد. قطعا استفاده از تبلیغات یکی از بهترین شیوه ها برای جذب مشتریان جدید و همچنین برندینگ اینترنتی است اما تبلیغات در هر شرایطی برای شما مشتریان جدید به همراه نخواهد داشت. در ابتدا نیاز است که تبلیغات شما در جهت اهدافی مشخص و خاص قرار داشته باشد. در مرحله بعد شما باید اعتماد مشتریان را جلب نمائید تا تبلیغات شما برایتان سود دهی به همراه داشته باشد . کافیست در تبلیغات خود بزرگنمایی کرده و یا وعده های دروغین به مشتریان بدهید ، در این صورت شک نداشته باشید تبلیغات شما نه تنها اقدام به جذب مشتری نمی نماید بلکه باعث میشود وجهه نام تجاری شما نیز زیر سوال برود. برخی افراد تصور میکنند با بزرگنمایی و یا دادن وعده های دروغین میتوانند مشتریان زیادی بدست آورند اما واقعیت این است که امروزه مردم به هیچ عنوان فریب ظاهر تبلیغات و یا وعده های بزرگ را نمیخورند بلکه در انتخاب خود دقت بسیاری کرده و سرمایه خود را بابت تبلیغات دروغین از دست نمیدهند.
بروز بودن اطلاعات سایت یکی از بهترین روش های جذب مشتری است. وقتی بازدیدکننده وارد سایتی با اطلاعات قدیمی و منسوخ میشود تصور میکند که این سایت از محصولات خوب و با کیفیتی برخودار نیست زیرا تصور میکند محصولات این سایت نیز همانند اطلاعات آن قدیمی و منسوخ است. سعی کنید حداقل هفته ای یک بار مقالات جدید و اطلاعات روز دنیا را در سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگانی که به سایت شما مراجعه مینمایند مطلع شوند که در یک سایت بروز که همگام با دنیا در حرکت است وارد شده اند و نسبت به خرید از این سایت خوشبین شوند . اطلاعات یک سایت میتواند به منزله همان مشت نمونه خروار باشد زیرا مشتریان در هنگامی که اطلاعات جدید و بروز دنیا را در یک سایت میبینند نسبت به محصولات این سایت بسیار خوشبین شده و تصور اولیه آن ها این است که محصولات این سایت نیز همانند مطالب آن از بروز ترین محصولات دنیا بوده و با جدیدترین متد های روز تولید شده است که این مسئله باعث جذب مشتری برای شرکت شما خواهد بود.
آیا روش های دسترسی به بخش های مختلف سایت شما سخت است ؟ آیا مشتریان برای یافتن محصولات و یا خدمات مورد نیازشان باید در سایت شما زمان زیادی صرف نمایند ؟ اگر سایت شما دچار این مسائل است باید بدانید که روزانه بازدید کنندگان و مشتریان زیادی را از دست میدهید زیرا بسیاری از افراد توقع دارند به راحتی محصولات و یا خدمات مورد نظرشان را یافته و نسبت به خرید اقدام نمایند اما در شرایطی که بازدیدکننده برای ورود به بخش محصولات و یا خدمات مورد نیازش در وب سایت شما باید به سختی اینکار را انجام دهد در اکثر موارد از خریدکردن در سایت شما پشیمان شده و به سایت رقبای شما وارد خواهد شد. سعی کنید سایتتان را طوری طراحی نمائید که بازدیدکنندگان به راحتی به بخش های مد نظر خود دسترسی داشته باشند و بتوانند از قسمت هایی که میخواهند بازدید نمایند ، این سهولت در دسترسی به صفحات مد نظر باعث میشود بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمائید.
سرعت بارگذاری صفحات شما نیز یکی از ارکان اساسی در جذب مشتری برای شما به حساب می آید که در حین طراحی سایت باید به آن توجه نمائید زیرا هرچه صفحات شما با سرعت بیشتری لود شود مشتری نسبت به خرید از شما بیشتر ترغیب خواهد شد. تاثیر سرعت بارگذاری صفحات شما در جایی مشخص میشود که کاربر چندین سایت را همزمان باز کرده است ، قطعا هر سایتی زودتر بارگذاری شود از شانس بیشتری برای جذب مشتری و افزایش فروش برخودار خواهد بود. قطعا هرچه سایت شما با سرعت بیشتری بارگذاری شود میتوانید نسبت به جذب مشتریان موفق تر عمل نمائید ، باید بدانید که هرچه سرعت بارگذاری سایتتان بیشتر باشد سرعت جذب مشتری شما بیشتر خواهد بود . یکی از روش هایی که اعتماد مشتری را جلب و مشتری را نسبت به خرید ترغیب میکند همین سرعت بارگذاری است زیرا مشتری احساس میکند به همین اندازه که سرعت بارگذاری سایت شما بالا است سرعت و کیفیت ارائه خدمات شما نیز بالا خواهد بود.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 7 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی
بازاریابی آنلاین موفق مستلزم داشتن طراحی سایت بهینه برای موتورهای جستجو و همچنین کاربرپسندی برای کاربران است. در واقع وب سایت شما بستر لازم برای داشتن بازاریابی موفق را فراهم میکند. بسیاری از افراد تصور میکنند با رعایت قواعد بازاریابی آنلاین به صورت صد در صد ، میتوانند به اهداف خود دستیابند درحالی که بازاریابی آنلاین به تنهایی هرگز قادر به افزایش فروش شما نخواهد بود . بازاریابی صحیح و اصولی میتواند مشتریان را به سایت شما بیاورد اما این مسئله به معنی خرید از شما نخواهد بود ، برای افزایش فروش از طریق بازاریابی اینترنتی به دو مسئله مهم و اساسی احتیاج دارید ، ابتدا داشتن یک وب سایت کاربرپسند که توانایی تبدیل بازدیدکننده به خریدار را داشته باشد ، دوم بازاریابی اینترنتی صحیح و اصولی ( البته برای تبدیل بازدید کننده به خریدار تنها کاربرپسندی وب سایت کفایت نمیکند بلکه به مسئله مهمی به نام اعتماد سازی نیز احتیاج خواهید داشت. به زودی در رابطه با اعتماد سازی مقاله ای مفصل منتشر خواهیم کرد. )
در این مقاله به بررسی ویژگی های اساسی در رابطه با کاربرپسندی سایت میپردازیم و مهمترین نکات این مسئله را به صورت مختصر شرح میدهیم.
طراحی ساده با حداکثر نظم ممکن در صفحات سایتاولین نکته مهم و تاثیرگذار در مسئله کاربرپسندی سایت ، طراحی سایت به صورت ساده و با پیچیدگی کم میباشد. این سادگی و عدم پیچیده بودن سایت هیچ تداخلی با زیبایی ظاهری سایت نداشته و منظور از سادگی ، وجود نظم و ترتیب در سایت شما میباشد. ممکن است وب سایت شما یک فروشگاه بسیار بزرگ با انواع و اقسام محصولات باشد ، در این شرایط قطعا در سایت شما بخش های بسیار زیادی را شاهد خواهیم بود که اگر بدون وجود نظم و ترتیب در صفحه اصلی سایت ( و سایر صفحات ) نمایش یابند ، قطعا هیچ بازدیدکننده ای تمایل به خرید از شما نخواهد داشت. از طرفی سعی کنید محصولات خود را با رعایت اولویت برای مشتریان قرار دهید ، یعنی بخش های مختلف سایت خود را بر اساس بیشترین نیازهای مشتریان به نمایش دربیاورید ، این مسئله در کاربرپسندی سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
منوهای مناسب و دارای دسته بندی دقیق
اگر در سایت خود از دسته بندی های موضوعی مناسب استفاده نکنید ، هیچ کاربری نمیتواند به سادگی کالا یا خدمات مورد نظر خود را در سایت شما بیابد. به عنوان مثال فرض کنید که شما دارای یک فروشگاه اینترنتی برای فروش موبایل هستید ، کابرپسندی در این مثال یعنی اینکه منوهای شما بر اساس برند ( مثلا سونی ، سامسونگ و ... ) در اختیار کاربر قرار بگیرد ، سپس هر برند زیر منوهای مختلفی داشته باشد که بر اساس سری های مختلف تولید شده توسط این برند میباشد مثلا برند سامسونگ میتواند شامل زیر منویی مانند گلکسی باشد که خود گلکسی دارای زیر منوهایی مانند سری اس و سری نوت باشد سپس سری اس دارای زیرمنوهایی مانند اس2 اس3 اس4 یا اس5 باشد و الی آخر ...
بدین ترتیب وب سایت شما از نظر منوها و دسته بندی موضوعی شرایط بسیار خوبی برای کاربران مهیا میکند زیرا در این شرایط کاربر به راحتی میتواند از طریق منوهای شما دقیقا به کالا یا خدمات مد نظر خود دستیابد .
قرار دادن نقشه سایتقراردادن نقشه سایت در اختیار کاربران در افزایش کارایی سایت شما بسیار موثر است. جدا از این مسئله که قرار دادن نقشه سایت در اختیار کاربران باعث میشود کاربر با شمای کلی سایت شما آشنا شود ، گاها ممکن است کاربری صفحه مد نظر خود را از میان منوها و بخش های سایت شما پیدا نکند اما با استفاده از نقشه سایت میتواند به سادگی هر صفحه و بخشی که مد نظرش میباشد را یافته و به آن مراجعه کند. استفاده از نقشه سایت به کاربر اجازه میدهد به راحتی بخش های سایت شما را به صورت کامل و به صورت یکجا مشاهده کند که این مسئله باعث میشود کاربر با کلیت کار شما نیز آشنا شود و بداند در سایت شما به صورت کلی چه بخش هایی قرار دارد .
قابلیت جستجوی پیشرفته در سایتیکی از اصلی ترین عوامل کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی پیشرفته در سایت میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم کاربر ممکن است نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شما بیابد . در این حالت وجود بخشی برای جستجو به صورت پیشرفته در سایت شما بسیار کارایی خواهد داشت. هنگامی که کاربر بتواند با جستجو در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را بیابد باعث میشود میزان کاربرپسندی سایتتان به میزان قابل توجهی افزایش میدهد.
دکمه ها و آیکون های میانبر مناسبمیتوانید با استفاده از دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای کاربرانتان بسیار ساده کنید ، مثلا میتوانید با قرار دادن یک دکمه ثبت سفارش در انتهای مطلب مربوط به هر کالا کاربر را به صفحه خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای کاربران فراهم کنید که به راحتی محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه کرده و در نهایت پس از تکمیل خرید با پرداخت هزینه به صورت یکجا ، خرید خود را انجام دهند. قرار دادن چنین شرایطی برای کاربران بسیار مهم و پر اهمیت است زیرا تمامی کاربران علاقه مند هستند که خرید خود را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهند.
رنگ بندی مناسبوجود رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی سایت شما میشود. تصور کنید سایت شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی قرمز میباشد ، درچنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
قرار دادن بخش نظرات در سایتمیتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و بررسی نظرات آنها تمامی کاستی های سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید. استفاده از نظرات کاربران میتواند فواید زیادی برای شما داشته باشد که اصلی ترین آن ، آگاهی شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگ سایتتان آگاهی داشته باشید بنابراین برای کسب اطلاع از تمامی نواقص موجود در سایتتان ، میتوانید از نظرات کاربران خود بهره مند شوید.
سالم بودن لینک های سایتیکی دیگر از نکات پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا دکمه های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها و ... میبایست همواره سالم بوده و کار کنند. اگر کاربری روی لینک دانلود کاتالوگ محصول شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید محصول شما نخواهد شد زیرا نتوانسته کاتالوگ مد نظرش را دانلود و مطالعه نماید.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 8 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

اهمیت بازاریابی ویدئویی
همزمان با پیشرفت هایی که در علم طراحی سایت مشاهده میشود میتوان بالا رفتن میزان فروش محصولات را نیز مشاهده نمود. امروزه نسبت به گذشته افراد زیادی هستند که اقدام به خرید از مراکز فروش اینترنتی کرده و به فروشندگان اینترنتی اعتماد میکنند. اکنون که شرایط برای فروش بیشتر مهیا است بازاریابی نیز نسبت به گذشته نقش مهم تری ایفا خواهد کرد زیرا برای جذب مشتری بازاریابی بسیار مهم و حیاتی میباشد. اصلی ترین روش بازاریابی ، بازاریابی متنی به همراه تصاویر محصولات است که به نوعی رایج ترین نوع تبلیغات و بازاریابی به حساب می آید اما امروزه افراد بسیاری روزانه به دنبال فایل های ویدئویی از محصول مد نظرشان هستند و این مسئله باعث رونق گرفتن بازاریابی ویدئویی نیز شده است.
امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به بازاریابی ویدئویی اهمیت فراوانی داده و سعی میکنند از این طریق هم اقدام به جذب مخاطب کرده و علاوه بر بازاریابی و تبلیغات متنی از این روش نیز بهره مند شوند. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به این مسئله نگاه ویژه ای دارند زیرا میدانند که امروزه افراد زیادی هستند که علاقه مند به ویدئوی محصولات بوده و از این طریق اعتماد آن ها بیشتر جلب میشود ، جلب اعتماد مشتری است که باعث افزایش فروش میشود و قطعا ویدئوی محصول نسبت به تصاویر محصول قدرت اعتماد سازی بیشتری خواهد داشت و بی دلیل نیست که بسیاری از کاربران از طریق ویدئو اقدام به خرید کرده و ویدئو رو به تصویر ترجیح میدهند
بازاریابی ویدئویی یکی از بهترین روش ها و تکنیک ها برای افزایش ترافیک وب سایت شما میباشد . هرچه ترافیک سایت شما افزایش یابد میزان فروش شما نیز افزایش پیدا میکند اما با این همه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین نسبت به بازاریابی ویدئویی بی توجه بوده و به بازاریابی متنی و تصاویر محصول خود اکتفا میکنند و همین مسئله موجب از دست دادن مشتریان زیادی خواهد شد زیرا بسیاری از افراد تنها به ویدئو اعتماد کرده و در صورت عدم وجود فایل تصویری از محصولات نسبت به خرید اقدام نخواهند نمود. به هرحال قراردادن فایل ویدئویی از محصولات یکی از بهترین تکنیک های افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش شما میباشد.
سعی کنید به جای اینکه یک فایل 10 دقیقه ای از محصولتان روی سایت قرار دهید از 5 فایل 2 دقیقه ای استفاده نمائید تا اولا کاربران به راحتی فایل های شما را مشاهده و یا دانلود نمایند دوما از هر عملکرد یا ویژگی خاص محصولتان یک فایل اختصاصی قرار دهید تا بازدیدکننده به راحتی با ویژگی های منحصر به فرد و یا کارایی محصولتان آشنا شود . درضمن به یاد داشته باشید که فایل های شما همیشه در دسترس باشند و هرگز از کار نیافتند زیرا خراب بودن لینک ها باعث از بین رفتن اعتماد بازدیدکننده و در نتیجه کاهش فروش شما خواهد شد. لینک های ویدئویی خود را در یوتیوب و همچنین جوامع مجازی به ویژه گوگل پلاس و فیس بوک قرار دهید زیرا با اینکار میزان بازدید از ویدئوی خود را افزایش داده و باعث افزایش ترافیک وب سایتتان شده اید که همین مسئله سبب افزایش فروش شما نیز خواهد شد.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 9 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه
اگر بهینه سازی سایت به عنوان یک جزء از هسته اصلی استراتژی های شما برای بازاریابی اینترنتی میباشد ، داشتن یک وب سایت که قابل روئیت در تلفن های همراه باشد بسیار پسندیده خواهد بود. امروزه میزان فروش تلفن های همراه نسبت به فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافته است به همین دلیل داشتن وب سایتی که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و نقصی در تلفن های همراه قابل رویت باشد بسیار کار منطقی ای خواهد بود. اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از سایت شما از طریق تلفن های همراه برابر با میزان بازدیدهای سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق کامپیوترهای خانگی بیشتر شود. تحقیقات نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت متصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق بازدیدکنندگان دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به جهت نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد سایتی هستند که در هنگام نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. برخی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین تمایل به داشتن دو وب سایت متفاوت دارند ، یکی برای کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها ، یکی برای نمایش درون تلفن های همراه ، از طرفی برخی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین علاقه ای به طراحی دو وب سایت مجزا نداشته و ترجیح میدهند یک وب سایت قابل نمایش در کامپیوترهای خانگی ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن های همراه داشته باشند . ممکن است برخی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین نسبت به استفاده کاربران از تلفن های همراه بی تفاوت باشند ، این دست از مدیران وب سایت ها باید قید بسیاری از کاربران خود را زده و از طرفی آماده تخریب نام تجاری خود باشند زیرا بسیاری از کاربران هنگام بازدید از این سایت از طریق تلفن همراه با سایتی بهم ریخته و بسیار نا مرتب رو به رو خواهند شد که قطعا از نظر کاربران سایتی نامناسب بوده که کاربر هیچ علاقه ای به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با این شرایط توقع فروش از این طریق توقعی بی جا تلقی خواهد شد.
طراحی سایت واکنش گرا توصیه ما به شماست ، قطعا یکی از بهترین روش ها برای اینکه وب سایت شما در هر مانیتوری ( با وضوح تصویر مختلف ) و یا گوشی های تلفن همراه و ... به خوبی نمایش داده شود طراحی سایت با استفاده از تکنیک واکنش گرا است بدین صورت وب سایت شما در هر مانیتور و یا تلفن همراهی بدون عیب و نقص نمایش داده میشود.در طراحی سایت واکنش گرا ساختار لایه‌های سایت به صورت شناور طراحی می‌شود و با کمک خاصیت مدیا در تگ لینک با توجه به سایز صفحه، شیوه نامه های آبشاری مربوطه بار گزاری می‌شود که باعث تنظیم عرض صفحه، سایز متن و ... در ابعاد مختلف می‌شود . طراحی سایت واکنش گرا برای واکنش سایت نسبت به تغییر دستگاه های مختلف مانند تبلت، موبایل، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند و همچنین تغییر رزولوشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این تکنیک با استفاده از ویژگی های جدید و همچنین طراحی های شناور وب سایت را بدون نیاز به نسخه های متفاوت برای دستگاه ها و رزولوشن های مختلف طراحی می نماییم. مسئولین گوگل میگویند که استفاده از طراحی وب سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه باعث جذب مخاطبین زیادی خواهد شد و از طرفی به میزان بازاریابی شما کمک بسیاری خواهد نمود. طراحی وب سایت واکنش گرا که توسط گوگل توصیه می شود، اجازه می دهد تا یک وب سایت در هنگام بارگذاری در دستگاه ها و صفحات نمایش مختلف به صورت کامل و بدون عیب و نقص نمایش یافته و کاربران مختلف که با استفاده از ابزارهای مختلف وارد سایت میشوند تماما و بدون هیچ مشکلی از سایت دیدن نمایند. این مسئله باعث میشود تمامی کاربران از نحوه نمایش اطلاعات راضی بوده و این مسئله یک استراتژی مهم در بازاریابی آنلاین میباشد. یکی از جنبه های جذاب طراحی سایت واکنش گرا این است که یک وب سایت واکنش گرا می تواند سایت را برای یک کاربر با بهترین امکانات و یا یک کاربر با امکاناتی کاملا پیش پا افتاده که هرکی از دستگاه هایی با صفحه نمایش های متفاوت استفاده میکنند ، به یک صورت نمایش دهد. این یک ویژگی مهم است ، غیر ممکن است که این مسئله در رتبه های سایت شما در میان موتورهای جستجو بی تاثیر باشد زیرا در این شرایط شما شرایطی مهیا نموده اید که کاربران از هر طریقی وارد وب سایت شما شدند نسبت به یکدیگر تفاوتی نداشته و در واقع همه کاربران دارای شرایطی یکسان باشند ، بدین ترتیب شما خطر از دست دادن کاربرانی که از طریق گوشی های تلفن همراه و یا تبلت ها از سایتتان بازدید خواهند کرد را به صفر درصد رسانده و میتوانید بر روی بازیدکنندگان خود از طریق انواع و اقسام دستگاه ها برنامه ریزی کرده و روی فروش بیشتر خود ، سرمایه گذاری نمائید.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mamadm2 آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 21 /7 /1393

پاسخ 10 : مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

به روز رسانی محتوای قدیمی یا آرشیو کردن مطالب
اگر هم اکنون در حال آماده کردن متنی برای نمایش در وب سایت و یا وبلاگ خود میباشید تا از طریق آن ایده های جدید خود را در صفحاتتان اجرا نمایید ، هرگز ترس و یا نگرانی نداشته باشید . بنا به هر دلیلی ممکن است هرگز ایده های قبلی شما به اهداف دلخواهتان نرسیده باشد اما هرگز نترسید ، از همین لحظه به بعد مطالب قبلی خود را به فراموشی سپرده و از این به بعد سعی کنید محتوای مناسبی برای استفاده درون وب سایت یا وبلاگ خود بنویسید. هنگامی که شما یک مطلب را درون وب سایت خود منتشر میکنید و یا پست جدیدی درون وبلاگتان مینویسید ، امیدوار هستید که اکثریت خوانندگان و مخاطبین دائمی شما این مطلب را خوانده و بپسندند اما تصور کنید برخی از خوانندگان وفادار سایت و یا وبلاگ شما برای مدتی بنا به هردلیلی نتوانند از صفحات شما بازدید نمایند ، اکنون شما چندین و چند مطلب جدید دیگر در وب سایت و یا وبلاگ خود نوشته اید و قطعا این افراد دسترسی ای به مطالب قدیمی تر شما نخواهند داشت ، به نظر شما آیا این مسئله موجب ناراحتی این دسته از کاربران وفادار به سایت شما نخواهد شد ؟ از این گذشته آیا ممکن نیست که کاربران جدیدی نیز وارد وب سایت یا وبلاگ شما شوند و بخواهند از مطالب قدیمی تر شما استفاده کنند ؟ به نظر شما حل این مسئله بسیار سخت و غیرقابل انجام است ؟ خیر ، برای حل این مشکل راه حلی بسیار ساده و منطقی وجود دارد آن هم ایجاد بخشی درون وب سایت و یا وبلاگ خود به نام آرشیو مطالب میباشد . اگر مطالب وب سایت یا وبلاگ خود را به دو بخش تقسیم نمایید ، یک بخش آن مربوط به مطالب قدیمی شما میشود و بخش دیگر به مطالب جدیدی که منتشر کرده اید اختصاص میابد به همین دلیل میبایست میان این دو نسل از محتوای خود ارتباط برقرار کرده و شرایط را به گونه ای مهیا نمایید که کاربران در هنگام ورود به صفحات شما با مطالب جدید شما برخورد داشته و از آنها استفاده نمایند همچنین در صورتی که علاقه مند به مطالعه مطالب قدیمی وب سایت یا وبلاگ شما بودند نیز بتوانند از آنها به راحتی و بدون دردسر استفاده نمایند. برخی افراد تصور میکنند که میبایست تاریخ انتشار مطالب خود را تغییر داده و سیستمی گردشی مورد استفاده قرار دهند بدین صورت که مطالب قدیمی شده پس از مدتی مجددا به عنوان مطلب جدید بر روی صفحات قرار گرفته و تاریخ آن ویرایش شود اما این مسئله امری بسیار اشتباه میباشد زیرا این کار توهین به مخاطبین دائم شما تلقی میشود . ممکن است افراد زیادی مطالب شما را دنبال کنند پس در نظر داشته باشید هنگامی که مطالب قبلی خود را مجددا در صفحات اول خود قرار میدهید این افراد از این کار شما مطلع شده و ممکن است بسیاری از مخاطبین دائم خود را از دست بدهید زیرا کسی به دنبال خواندن مطالب تکراری نیست و کاربران همواره به دنبال مطالب جدید میباشند که برایشان جذاب بوده و باعث سرگرم شدن آنها بشود . استفاده مجدد شما از مطالب قدیمی برای رتبه های شما در موتورهای جستجو نیز بسیار مضر است زیرا هیچ موتور جستجویی وجود ندارد که نسبت به مطالب تکراری علاقه نشان دهد به همین دلیل هرچقدر شما از مطالب قدیمی خود به صورت تکراری استفاده نمائید شاهد کاهش رتبه های خود در کلمات کلیدی مختلف خواهید شد. قطعا وجود بخشی در سایت یا وبلاگ شما برای آرشیو مطالب قدیمی که منتشر کرده اید میتواند کاری بسیار حرفه ای باشد زیرا تنها با این کار میتوانید شرایطی برای کاربران خود فراهم نمائید که به سادگی و بدون نیاز به صرف وقت ، هر زمان که بخواهند از مطالب قدیمی شما استفاده نمایند . این مسئله را میتوانید به روش های مختلف مورد استفاده قرار دهید تا کاربران خود را بیش از پیش راضی نگه دارید ، یک روش که میتواند ایده آل شما باشد این است که آرشیو موضوعی برای وب سایت یا وبلاگ خود در نظر بگیرید یعنی به عنوان مثال اگر مقالات زیادی در رابطه با قیمت طراحی سایت و یا بهینه سازی سایت در وب سایت یا وبلاگ خود منتشر کرده اید ، آرشیو وب سایت یا وبلاگتان به گونه ای باشد که مطالب قدیمی مربوط به تعرفه طراحی سایت در بخش مربوط به خود تحت عنوان طراحی سایت و مطالب مربوط به بهینه سازی سایت در بخش مربوط به خود تحت عنوان بهینه سازی سایت قرار گرفته و بدین ترتیب کاربران بتوانند به راحتی در آرشیو مطالب شما نسبت به خواندن مطالب مورد نظر خود اقدام نمایند. یک روش دیگر استفاده از آرشیو هفتگی یا ماهانه و یا حتی سالانه است بدین ترتیب که مطالب یک هفته اخیر شما و یا مطالب منتشر شده شما در یک ماه اخیر و یا یک سال اخیر به صورت مجزا در اختیار کاربران قرار بگیرد. این روش نیز روش نسبتا خوبی است اما مشکلاتی نیز دارا میباشد به عنوان مثال درهم ریختگی و عدم وجود دسته بندی موضوعی میتواند سبب نارضایتی کاربران شود به عنوان مثال ممکن است مطالب شما در خصوص زمینه های مختلف یکی پس از دیگری منشتر شده باشد و کاربران نتوانند مطالب دلخواه خود را از میان انبوه مطالب شما استخراج کنند به عبارتی تصور کنید صاحب یک وب سایت خبری میباشید که اخبار علمی - فرهنگی - سیاسی و ورزشی منتشر میکنید حال اگر فردی به آرشیو شما وارد شود و بخواهد تنها اخبار ورزشی را مطالعه نماید میبایست میان انبوه اخبار سیاسی و فرهنگی و علمی شما به دنبال اخبار ورزشی مد نظر خویش باشد به همین دلیل ممکن است بسیاری از کاربران را از دست بدهید زیرا کاربران علاقه ای به صرف وقت برای بدست آوردن مطالب مد نظرشان نیستند. توصیه ما به شما استفاده از هر دو روش به صورت همزمان است یعنی اولا آرشیو شما دارای دسته بندی موضوعی باشد ، دوما دارای دسته بندی از نظر زمان انتشار باشد . بدین ترتیب هنگامی که کاربری وارد وب سایت شما شود و به بخش آرشیو سایتتان سر بزند ، به سادگی میتواند مطالب مربوط به موضوع مد نظر خود را در یک ماه اخیر یا یک هفته اخیر و... مطالعه کرده و از سایت شما لذت ببرد.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 17:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :